Opis radnog mjesta
- Dizajniranje digitalnih medijskih kampanja usklađenih s poslovnim ciljevima
- Koordiniranje stvaranja digitalnog sadržaja (npr. Web stranice, blogovi, priopćenja za medije i podcaste)
- Upravljanje digitalnim projektima
- Uspostavljanje web prisutnosti kako bi poboljšao svijest o brandu
- Održavanje snažnog brenda tvrtke putem društvenih medija
- Suradnja s timovima marketinga, prodaje i razvoja proizvoda
- Predlaganje i provođenje metode direktnog marketinga kako bi se povećala profitabilnost
- Monitoriranje ROI i KPIs
- Ostajanje u tijeku s razvojem digitalnih medija
Za tvrtke - steknite povjerenje u odlučivanju o plaćama
Pošteno odredite plaće svojih zaposlenika. U tome će vam pomoći detaljan izvještaj o plaći. Uvijek ćete imati pri ruci relevantne podatke o plaći.
Najčešći put karijere zaposlenika
Grafikon prikazuje kako zaposlenici najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na naziv radnog mjesta da biste se upoznali s podacima o plaćama.
Pozicija Digital marketing specialist - Marketing, oglašavanje i PR na tržištu rada
Ova pozicija
je na rangu plaća na
Zastupljenost žena na položaju
Prosječna dob ispitanika u poziciji
625. mjesto
Tekstilni tehničar
Tekstilna i kožna industrija
671 - 1 284 EUR
285. mjesto
Prometni policajac
Transport, promet i logistika
924 - 1 547 EUR
1. mjesto
Kontrolor leta
Transport, promet i logistika
863 - 8 716 EUR
Je li taj raspon plaća prevelik?
Prosječnu plaću u vašoj regiji možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika
Usporedite svoju plaću s drugima.Saznajte detaljne informacije o plaćama u svojoj zemlji
Pro
Izvještaj o plaćama
125,00 EUR*
* Uključen PDV / 100,00 EUR bez PDV-a
Naruči- Plaća na radnom mjestu po regijama*, obrazovanju, praksi, veličini poslovanja
- Ukupna plaća i njezine komponente* (varijabilna komponenta, provizije, nagrade)
- Distribucija odgovora na platni spisak
- Rasponi plaća izraženi su 1. decilom, 1. kvartilom, medijanom, 3. kvartilom, 9. decilom i prosječnom plaćom.
- Detaljna analiza svih nefinancijskih naknada koje se prate*
- Analiza financijskih koristi* * dostupno kada se koristi regresijski model