Opis radnog mjesta
- Razvoj, planiranje i implementacija digitalne marketinške strategije
- Razvoj i upravljanje vlastitim i plaćenim digitalnim kanalima komunikacije
- Podizanje brand awarenessa, broja posjetitelja i vidljivosti na ciljanim društvenim medijima i kanalima
- Predlaganje i razvoj stvaranja sadržaja za blog, društvene mreže i newsletter kampanje
- Postavljanje i ispunjavanje mjerljivih ciljeva – ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI) digitalnog marketinga i njihovo provođenje na razini kampanja, projekata i krovnih ciljeva kompanije
- Izrada izvještaja uspješnosti provedenih aktivnosti sa ciljem maksimizacije poslovnih rezultata
- Istraživanje i analiza potencijala online kanala
- Praćenje konkurencije i predlaganje novih marketinških rješenja
Za tvrtke - steknite povjerenje u odlučivanju o plaćama
Pošteno odredite plaće svojih zaposlenika. U tome će vam pomoći detaljan izvještaj o plaći. Uvijek ćete imati pri ruci relevantne podatke o plaći.
Najčešći put karijere zaposlenika
Grafikon prikazuje kako zaposlenici najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na naziv radnog mjesta da biste se upoznali s podacima o plaćama.
Pozicija Voditelj digitalnog marketinga - Marketing, oglašavanje i PR na tržištu rada
Ova pozicija
je na rangu plaća na
Zastupljenost žena na položaju
Prosječna dob ispitanika u poziciji
625. mjesto
Tekstilni tehničar
Tekstilna i kožna industrija
5 056 - 9 674 HRK
164. mjesto
Stomatolog
Medicina i socijalna skrb
6 984 - 16 282 HRK
1. mjesto
Kontrolor leta
Transport, promet i logistika
6 502 - 65 671 HRK
Je li taj raspon plaća prevelik?
Prosječnu plaću u vašoj regiji možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika
Usporedite svoju plaću s drugima.Saznajte detaljne informacije o plaćama u svojoj zemlji
Pro
Izvještaj o plaćama
125,00 EUR*
* Uključen PDV / 100,00 EUR bez PDV-a
Naruči- Plaća na radnom mjestu po regijama*, obrazovanju, praksi, veličini poslovanja
- Ukupna plaća i njezine komponente* (varijabilna komponenta, provizije, nagrade)
- Distribucija odgovora na platni spisak
- Rasponi plaća izraženi su 1. decilom, 1. kvartilom, medijanom, 3. kvartilom, 9. decilom i prosječnom plaćom.
- Detaljna analiza svih nefinancijskih naknada koje se prate*
- Analiza financijskih koristi* * dostupno kada se koristi regresijski model