Opis radnog mjesta
- Nadzirite dnevne operacije tima operatera pozivnog centra.
- Osigurati obuku i podršku novim i postojećim zaposlenicima.
- Pratite i procjenjujte rad operatera, uključujući kvalitetu poziva i pridržavanje procedura.
- Rješavanje eskaliranih problema i pritužbi kupaca.
- Stvaranje i upravljanje rasporedima rada za operatere.
- Identificirajte i implementirajte poboljšanja procesa kako biste povećali učinkovitost i kvalitetu usluge.
- Pripremite i prezentirajte redovita izvješća o učinku tima i KPI.
- Podrška i motivacija tima za postizanje ciljeva i poboljšanje radnog morala.
- Surađujte s upravom na strateškim inicijativama i ciljevima pozivnog centra.
- Osigurajte usklađenost s internim politikama i vanjskim propisima.
Za tvrtke - steknite povjerenje u odlučivanju o plaćama
Pošteno odredite plaće svojih zaposlenika. U tome će vam pomoći detaljan izvještaj o plaći. Uvijek ćete imati pri ruci relevantne podatke o plaći.
Najčešći put karijere zaposlenika
Grafikon prikazuje kako zaposlenici najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na naziv radnog mjesta da biste se upoznali s podacima o plaćama.
Pozicija Call Center Supervisor - Podrška korisnicima na tržištu rada
Ova pozicija
je na rangu plaća na
Zastupljenost žena na položaju
Prosječna dob ispitanika u poziciji
625. mjesto
Paker
Proizvodnja
750 - 981 EUR
425. mjesto
Glavni recepcionar
Administracija
807 - 1 551 EUR
1. mjesto
Izvršni direktor
Top management
1 498 - 5 348 EUR
Je li taj raspon plaća prevelik?
Prosječnu plaću u vašoj regiji možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika
Usporedite svoju plaću s drugima.Saznajte detaljne informacije o plaćama u svojoj zemlji
Pro
Izvještaj o plaćama
125,00 EUR*
* Uključen PDV / 100,00 EUR bez PDV-a
Naruči- Plaća na radnom mjestu po regijama*, obrazovanju, praksi, veličini poslovanja
- Ukupna plaća i njezine komponente* (varijabilna komponenta, provizije, nagrade)
- Distribucija odgovora na platni spisak
- Rasponi plaća izraženi su 1. decilom, 1. kvartilom, medijanom, 3. kvartilom, 9. decilom i prosječnom plaćom.
- Detaljna analiza svih nefinancijskih naknada koje se prate*
- Analiza financijskih koristi* * dostupno kada se koristi regresijski model